° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Svara ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / någon har stulit bord 2 st
Författare Meddelande
vrake
Medlem

# Skrivet: 6 Mar 2009 17:03:07

var har borden tagit vägen då? ingen som vet ,ingen som vet ?? :)

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 6 Mar 2009 19:58:12

Det verkar tyvärr ha skett ett tekniskt missöde. Borden bör komma tillbaka nästa vecka.

vrake
Medlem

# Skrivet: 6 Mar 2009 20:12:29

kanon,men fixa turbo plus omaha high tack på förhand :)

Nerre
Moderator

# Skrivet: 7 Mar 2009 10:19:14

Varför kan nån vilja ha turbo? Turbo är inte poker, det är ju lotteri.

Att spelbolagen har en massa turbo beror ju på att de tjänar mer pengar eftersom det går fortare att åka ut, men som spelare ser jag inga som helst fördelar.

vrake
Medlem

# Skrivet: 7 Mar 2009 13:47:28

Turbo! jo nerre det är bara för att det sitter så många och förstör spelet på bara jävelsskap,alltid sitta tiden ut,och det upplever inte jag som poker,och för det e inte bara jag som tycker om det,många går ifrån borden bara för att vissa spelare sitter där för att jävlas,,,,,,,,,,,,,,, ett bord med turbo skulle räcka mycke väl för oss andra som gillar farten,du har ändå 10 sek på dig att bestämma dig ....

Nerre
Moderator

# Skrivet: 9 Mar 2009 09:24:22

Turbo innebär också att mörkarna stiger snabbare, och det gör att det blir mer lotteri.

Det går att dra ner tiden man har på sig att agera utan att för dens skull göra om hela bordet till Turbo.

vrake
Medlem

# Skrivet: 9 Mar 2009 09:27:45

javisst,men när vi hade turbo bord här förr så steg inte mörkarna dom låg fast.men det e bara tiden som är lite för lång :)

vrake
Medlem

# Skrivet: 18 Mar 2009 22:22:48

Men nu är det 2 bord med high lov kan inte (ett) bara vara high???? sedan ser man ej vilket bord man sitter vid,det gjorde man förr!!!!!!!!!!!!!

ayaa56
Medlem

# Skrivet: 30 Mar 2009 20:56:38

Dom försvunna borden är tebax igen, ordningen återställd :-).

Ditt svar

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  Inaktiverad *Vad är detta?

Före du postar icke-engelska meddelande kontrollera webbläsarens teckenkodning!
 » Namn  » Lösenord