| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / BANNAD?!! |
| Författare | Meddelande |
| Shko ako Medlem |
# Skrivet: 17 Apr 2009 17:19:17 ° Editerad av: Shko ako Hej snackade på ett annat språk med några vänner sen sa ngn att det bara vara svenska elr Engelska.. visst respekterad jag de men när jag sa''walla det var skit bra gjort'' så blev utslängd och bannad ?! tkr lite dåligt att när man bara säger ett ord att man ska behöva bli bannad.. så undrar hur man går till vägas om man blivit bannad.. |
| Krister Jonasson Medlem |
# Skrivet: 18 Apr 2009 23:49:14 Anmäl till DO. Man får ej diskriminera någon pga språket i Sverige. Vissa kan få stora skadestånd. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 20 Apr 2009 16:47:31 Nu är det så att varenda pokersajt har regler för vilket språk man får tala vid borden. Den regeln har man eftersom alla vid bordet ska ha tillgång till samma information. Om två personer sitter och pratar på ett språk som de andra inte förstår kan de två personerna samarbeta utan att de andra märker det. |
| Shko ako Medlem |
# Skrivet: 23 Apr 2009 19:27:36 Nerre hur kan jag börja spela igen då?! |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 24 Apr 2009 18:58:41 Om moderatorn som bannade dig eller eventuellt andra moderatorer går i god för dig kan banningen upphävas Shko ako. |
| Shko ako Medlem |
# Skrivet: 25 Apr 2009 18:10:11 GratisPoker skulle inte du kunna gör det skulle vart jättesnällt:(a) |
|