° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / Avstäng omedelbart de som missköter sig eller stäng sajten helt och hållet
Författare Meddelande
PokerTrump

# Skrivet: 28 Nov 2005 02:56:23

Nu är vi flera som fått nog av okvädingar och rasistiska och sextistiska chatterier på sajten. Ibland är det fruktansvärt otrevligt att läsa allt hemskt de chattar om. Ifall inget görs så anmäler jag sajten för så här får det bara inte gå till. Det är inte bara otrevligt och hemskt utan olagligt. Dessutom vet inte säkert deras föräldrar om detta men det är ju bara att kolla upp deras IP-nummer och sedan stänga av dessa för all evighet så folk kan sitta och ha trevligt utan att plågas och må illa över alla fruktansvärda otäckheter de plågar varandra med.
Om inget snart händer tar jag och några till saken i egna händer och tar bevismaterial från sajtens chatteri.

Anonym

# Skrivet: 28 Nov 2005 03:03:04

jävla moralist. läs voltaire din ärkekonservativa ****

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 28 Nov 2005 11:43:53

Antar att du läste mitt svar på ditt andra inlägg så jag fortsätter här.

Det går att stänga av chatten om man besväras av det som skrivs där, tänkte bara säga det. Såna som skriver sådana saker bryter mot pokerrummets regler och ska stängas av, men det förutsätter att moderatorer rapporterar in det till mig, jag kan ju inte hålla koll själv särskilt inte eftersom det är ett gratis pokerrum som inte genererar någon större vinst för mig. Fast fler moderatorer behövs nog som sagt...

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 28 Nov 2005 12:02:38

Har dock haft lite funderingar på om det är värt att ha det här spelet uppe iofs.. Har funderat på att ta bort spelet och bara ha det alternativa kvar och sen ha sidan mer som en informationsportal istället.

Anonym

# Skrivet: 28 Nov 2005 13:21:34

Ta gärna bort Chatten då den inte tillför nånting till själva spelet men ha kvar Pokerrummen då det finns andra chatter för minderåriga att prata i.

Frågan är väl hur pass seriöst Gratispoker.se skall vara ?
Som det är nu är det bara en sajt för minderåriga att skriva skit i chatten och spela oseriöst vid borden (tror kvaliteten på spelet skulle höjas utan chatt).

ondskan
Medlem

# Skrivet: 28 Nov 2005 15:18:17

man akn tine stänga ner chatten! chatten har mke med spelet och göra! tycker du att d skulle vara frörbjudet å prata med varandra vid ett live poker bord oxå då eler? jag förstår om du itne tycker d e samma sak men jag menar bara d hatten tillför mke till spelet!

Anonym

# Skrivet: 28 Nov 2005 18:05:47

ehh, pokertrump... vad är dina kunskaper inom datorsäkerhet? Det är inte direkt lagligt att använda ip-adresser för att spåra folk! Hur ska en polisanmälan fungera hadde du tänkt? vad ska dom göra åt saken, du verkar ju inte alltför objektiv

ondskan
Medlem

# Skrivet: 28 Nov 2005 18:11:09

hah ta d nu lunght med kretiken han kanche tar d på fel sätt;)

Anonym

# Skrivet: 29 Nov 2005 00:28:35

jodå chatt är helt ok men vad jag menade va att just HÄR tillför inte chatten nånting.

ondskan
Medlem

# Skrivet: 29 Nov 2005 12:18:40

vad menar du med här? här på gratispoker? chatten tillför mke till spelet d e bara så!

Anonym

# Skrivet: 29 Nov 2005 13:05:52

Eftersom merparten av de minderåriga här inte kan föra en normal konversation i Chatten tillför den inget.....enkelt.

ondskan
Medlem

# Skrivet: 29 Nov 2005 15:11:44

men vad e d du gnäller om vad e d som e så farligt av d dom skriver?

gogoplex

# Skrivet: 11 Dec 2005 20:02:54

ondskan,först klagar du på att jag hade dålig idè me` kompis listan och att chatta kan man gjöra på lunar sen säger du att chatten;den kan man ej ta bort....?!

Anonym

# Skrivet: 12 Dec 2005 11:25:26

vad e d som e så farligt av d dom skriver? dom kan inte föra en normal dialog! Deras ordförråd är ju lika med noll. Har tröttnat så enormt på dessa ungar här inne

bjerke

# Skrivet: 12 Dec 2005 16:37:15

Man kanske måste inse att problemet inte ligger hos osssom utsättsför dessa påhopp utan att problemet ligger hos utövarna. jag tror att om vi som är någorlunda vuxna slutar att bry oss om vad som skrivs så kommer nog detta problem snart vara ur världen,
Jag håller med Ondskan att chatten är en viktig del i pokerspelandet, den används som talet skulle användas vid ett riktigt pokerbord.
Och om man har alldeles för svårt att att inse detta och inte tycker att chatten tillför något så gör som "Admin säger stäng av de"

*Att ignorera kommer få rötäggen att lägga av*

Anonym

# Skrivet: 12 Dec 2005 17:41:03

ja chatten är en viktig del i Pokerspelandet MEN i detta fall då merparten är minderåriga som inte kan föra en vettig konversation tillför den INGET folk blir bara less och drar.
Försök inse det !

och att ignorera kommer inte få kidsen att lägga av.........

ondskan
Medlem

# Skrivet: 12 Dec 2005 21:51:59

men fan d e inte sa farligt som ni tycker d e ni forstorar ett problem som e minimalt sluta gnall och skit i d bara!!