° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / Chatten
Författare Meddelande
Dia2122
Medlem

# Skrivet: 28 Jan 2006 12:28:42

Hej på er alla seriösa spelare!!

Har ett förslag på att man inte ska kunna skriva på chatten när man sitter och tittar på, vid turneringsborden, för tydligen spelar några bättre utan kort, eller att man själv kan stänga av chatten. Tänk om det skulle vara ett sånt ordspråk när publiken ser på live poker då skulle nog dom personerna bli vänligen men bestämt utförda ur lokalen.
Ha en bra dag!

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 29 Jan 2006 09:36:14

Hej!
Man kan själv stänga av chatten om man vill under menu -> options. Att göra så att de som tittar på inte kan chatta går inte tyvärr eftersom det inställningsalternativet inte finns i mjukvaran.

Dia2122
Medlem

# Skrivet: 29 Jan 2006 10:44:56

Hej!

Tack för svaret, när det inte går att göra nåt åt det får man leva med det, inte roligt men hanterbart och man kan ju stänga av chatten när man själv vill. Hittade faktiskt var man skulle stänga av chatten strax efter jag skrivit :-)

jenni
Medlem

# Skrivet: 5 Feb 2006 20:39:20

hej.. finns det på ngt vis ett sätt att medela dig gratispoker om sånna man vill moderatorerna kan hålle ett extra öga på?? inte roligt å bli kallad det ena än det andra..

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 5 Feb 2006 21:28:51 ° Editerad av: GratisPoker

Du kan skicka ett mail till info *a t* spelapoker.nu med anändarnamnet. Om du brukar spela hyfsat mycket kan du även bli moderator själv (om övriga moderatorer samtycker).

jenni
Medlem

# Skrivet: 5 Feb 2006 22:05:47

okej kan vara bra å veta.. jag spelar rätt så mkt förösker vara ute minst 1 gång per dygn iallafall. så visst skulle jag kunna bli en sån om jag får mer info om vad det innebär.

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 5 Feb 2006 22:29:00

Det innebär att du får tillgång till moderatorforumet och kan anmäla där om någon missköter sig.

jenni
Medlem

# Skrivet: 5 Feb 2006 23:24:50

okej.. låter bra.. ja om dom andra godkänner så kan jag tänkas bli en sån för man ser måååååååånga som misssköter sig i chatten å har mkt ovårdat språk

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 7 Feb 2006 19:32:31

Ok, du får lära dem lite hyfs ;-) Du ska kunna se moderatorforumet nu.

jenni
Medlem

# Skrivet: 7 Feb 2006 19:40:41

okej =) tackar.. ska se då om jag kommer in där

Ahgren
Medlem

# Skrivet: 7 Feb 2006 20:14:46

HEJ!!!
Någon måste göra något åt dem som inte använder ett vårdat språk!!! det är riktigt jobbit att bli kallad massa fula saker medans man spelar... jag tycker att det är samma personer som håller på hela tiden och någon mer än jag borde ju komma ihåg dem... så snälla moderatorer gör något!!!

Ahgren
Medlem

# Skrivet: 7 Feb 2006 20:17:17

Jag skulle tänka mig att bli en moderator för jag är inne ca tre gånger per dag och jag vet mååånga som inte använder vårat språk... skulle välldigt gärna kunna bli det. :D

jenni
Medlem

# Skrivet: 7 Feb 2006 23:16:05

ja det är en hel del som håller på råkar oxå ut för en hel del, me nen del är även borta har jag märkt.