| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / Server Not Running |
| << . 1 . 2 . |
| Författare | Meddelande |
| MRWEZZER Medlem |
# Skrivet: 24 Apr 2006 20:13:32 ° Editerad av: MRWEZZER HEJ SCOTT2. KLART VI FÅR MÖTAS NÄR DET FUNGERAR IGEN... HA DE BRA SÅ LÄNGE SÅ MÖTS VI VID BORDET.... |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 25 Apr 2006 19:09:57 ° Editerad av: GratisPoker MRWEZZER, välkommen till forumet! Trevligt att du skriver här men använd helst inte stora bokstäver i onödan ;-) Även jeannette, sabina och Scott2 får jag önska välkomna! Angående serverproblemet så just nu funkar det inte heller.. Kan inte komma åt deras hemsida med deras kontaktformulär heller så vi får väl härda ut en stund. |
| Scott2 Medlem |
# Skrivet: 25 Apr 2006 19:33:02 Tack Gratispoker! Ja vi får väl härda ut ett tag till. |
| balder Medlem |
# Skrivet: 25 Apr 2006 19:48:27 Fortfarande dööööötttt |
| jeannette Medlem |
# Skrivet: 26 Apr 2006 23:02:10 gick att logga in, men inte att komma till ett bord. försökte sedan att logga ut,, vilket ej fungerade. stängde fönstret, hoppas att jag inte förlorade mina pengar genom att göra så. |
| phaeton Medlem |
# Skrivet: 26 Apr 2006 23:09:34 tryck på "stand up" |
| MRWEZZER Medlem |
# Skrivet: 27 Apr 2006 13:50:27 HEJ ADMIN. VAD GÖR DET ATT JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER?? DET E EN DEL AV WEZZER`S PROFIL... TACK FÖR VÄLKOMNANDET... TREVLIG SIDA MED TREVLIGA FOLK... MVH:WEZZER |
| MRWEZZER Medlem |
# Skrivet: 27 Apr 2006 18:17:28 HEJ ADMIN.. FÅR MAN SPELA SAMTIDIGT PÅ OLIKA BORD MED SAMMA PROFIL?? SÅG ATT WILSON90 GJORDE DET IDAG... TYCKER ATT DET E FUSK..... ELLER??? MVH:WEZZER |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 27 Apr 2006 18:47:23 ° Editerad av: GratisPoker Hej MRWEZZER! Mjukvaran har uppdaterats och nu går det att spela vid flera bord, tyvärr eftersom antalet bord är begränsade. För tillfället finns ingen regel mot det. Om man skriver med stora bokstäver uppfattas det som att man skriker och andra som läser forumet kan ta anstöt av det. Därför vore det trevligt om du skrev med små istället, det tillhör vanlig netikett. |
| wilson90 Medlem |
# Skrivet: 27 Apr 2006 19:05:41 Hej Admin! Jag såg att MRWEZZER har anklagat mig för fusk för att jag har suttit på två bord. Det har jag gjort, och det står jag för men jag såg igår att det var flera moderatorer som gjorde det (nämner inga namn) men jag trodde att det var tillåtet. Det kanske var fusk men jag tycker verklgen inte att det var någon fördel. (tvärt om). |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 27 Apr 2006 19:30:17 ° Editerad av: GratisPoker Jag skrev ju just i inlägget ovan ditt att det är tillåtet i dagsläget ;-) Välkommen till forumet wilson90! |
| << . 1 . 2 . |
|