° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / deniselopezpoker.com
Författare Meddelande
david
Medlem

# Skrivet: 18 Feb 2006 09:35:20

nån som lirar på dlp??

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 19 Feb 2006 09:08:23 ° Editerad av: GratisPoker

Inte jag men det verkar vara ytterligare ett 24hpokerskin utan någon som helst unik idé.. Dessutom verkar deras cashback-bonus strida mot b2b:s policy mot rakeback så får väl se om de blir avstängda eller nåt. Eller så har de kommit överens med b2b om den bonusen. Jag hade inte spelat där när det finns så många andra mer väletablerade pokerrum att välja på.

Välkommen till forumet David!

Mikael Larsson
Medlem

# Skrivet: 15 Mar 2006 09:01:26

Varför strider deras Cashback bonus mot B2B's policy? Jag hittar ingenting på deras sida om VIP Cashback bonus som skiljer sej från vad tex. Bestpoker, 24hpoker, toprankedpoker eller heypoker. Utveckla gärna.

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 15 Mar 2006 10:29:18 ° Editerad av: GratisPoker

Ja så här i efterhand får jag nog medge att det inte verkar vara nåt fel med cash back bonus. B2B har tidigare haft en policy att inte erbjuda rakeback men tydligen har de infört cash back bonus som antagligen är likadan för alla pokerrum i nätverket som väljer att ha den.

Kanske gick lite hårt fram mot david men det är inte ovanligt att folk skriver inlägg om pokerrum bara för att göra reklam. Kanske får dra ner på min misstänksamhet en smula ;-)

Mikael Larsson
Medlem

# Skrivet: 15 Mar 2006 14:54:47

Hehe.. jag håller med dej om att det verkar som David försöker sej på lite smygreklam gällande ovan nämnda sajt och jag försvarar absolut inte det men rätt ska vara rätt =).

Men om vi ska återgå till rakeback diskutionen så har jag för mej att inget pokerrum på B2B får erbjuda sina kunder RakeBack men däremot så har de infört det så kallade VIPCashBack bonus programmet. Det innebär att kunden får pengar tillbaka varje månad beroende på hur många VIP poäng han/hon har spelat ihop. En VIP poäng tilldelas varje person runt bordet om potten kommer över €0,31 oavsett om man är med i potten eller ej.

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 15 Mar 2006 18:52:04

Jepp.. Deras cash back bonus är rätt bra för b2bnätverket tycker jag. I t.ex. Primanätverket uppstod det problem i.o.m. att olika pokersajter försökt övertrumfa varandra med olika rakebackerbjudanden. Fast nu har Prima infört en övre gräns för att komma till rätta med problemet.