° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / Vad e fel?
<< . 1 . 2 .
Författare Meddelande
GratisPoker
Admin

# Skrivet: 15 Jun 2006 11:23:47

Och var stänger man av chatten? Jag hittar inte inställningen.

Aj då, verkar som de tog bort den möjligheten när de uppgraderade mjukvaran förra gången..

Det som i alla fall ÄR sannolikt är att man kan svära och komma med rasistiska tillmälen utan att nåt händer.

Ja om det inte upptäcks av en moderator så händer ju inget.

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 17 Jun 2006 20:47:55 ° Editerad av: GratisPoker

Posta inte historys här tack, systemet nu är att moderatorerna tar hand om tystande och avstängningar. Självklart går det bra att diskutera alternativa lösningar men då tidsresurserna är begränsade att ta hand om såna saker kommer det nog aldrig bli helt perfekt.

Nerre
Moderator

# Skrivet: 19 Jun 2006 08:14:38

Ja men hur får man kontakt med en moderator då? Var står det vilka som är moderatorer?

Folk som floodar är ju hundra gånger värre än folk som råkar svära lite grann i besvikelsen över en förlust....

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 21 Jun 2006 15:48:49

Lista över moderatorer

Du kan se om det sitter någon moderator vid nåt bord och i så falla säga till dem.

Nerre
Moderator

# Skrivet: 22 Jun 2006 07:47:16

Och om det inte sitter nån moderator vid nåt bord och nån idiot håller på och floodar så är det alltså bara att gilla läget eller dra?

okej
Medlem

# Skrivet: 22 Jun 2006 11:16:33

Och om det inte sitter nån moderator vid nåt bord och nån idiot håller på och floodar så är det alltså bara att gilla läget eller dra?

Ja typ, så länge inte någon använder sig av det oerhört vidriga och strängt förbjudna ordet "bajs". Fråga "mullan"(?). Hade jag varit admin hade mullan inte haft några kakor i skafferiet vid det här laget.

Mullan
Medlem

# Skrivet: 22 Jun 2006 16:07:44 ° Editerad av: Mullan

hade glömt bort hur man la in ett inlägg men kom på de sen =) hehe

Mullan
Medlem

# Skrivet: 22 Jun 2006 16:09:02

Ja typ, så länge inte någon använder sig av det oerhört vidriga och strängt förbjudna ordet "bajs". Fråga "mullan"(?). Hade jag varit admin hade mullan inte haft några kakor i skafferiet vid det här laget.

läste ditt inlägg och har några åsikter på de =)

Att säga bajs rent allmänt när jag och en kompis satt och spelade tycker jag personligen inte är något att bli "tystad" eller "kickad" för.. vi sa det inte åt någon, om man ska gå på sånna små saker så skulle ju alla vara kickade från den här sajten.. en polis som hör en civil säga "jävla skit" ute på stan sätter inte den i fängelset eller ger den böter.. jag tycker moderater ska finnas för att hindra dom som säger KRÄNKANDE saker till någon så att den blir ledsen... eller rasistiska saker.. ska man vara moderat ska man väl ändå sköta de jobbet nästan som poliserna gör.. dom går inte bara på småsaker.. men men.. klart alla tycker ju olika.. men det här var iaf min åsikt.. =)

okej
Medlem

# Skrivet: 22 Jun 2006 23:06:56

Mullan>>

För det första vill jag klargöra att mitt inlägg var ungefär lika seriöst som en chips-påse med sandaler av plastic padding. På riktigt så älskar jag dig och bajs.

För övrigt tycker jag att det är lite onödigt av dig att blanda in politik i diskussionen, men jag ger mig in i den delen av debatten ändå; bara för att man är moderat så måste man ICKE vara polis. Det är bara Reinfeldt som ser ut som en polishäst.
LÅT DIG INTE LURAS, rösta på folkpartiet!

OFF TOPIC:
Jag ger mig själv en kaka för att jag skriver så roliga saker att t.o.m Bosse Ringholm skulle likna en elefant i jämförelse.

Mullan
Medlem

# Skrivet: 22 Jun 2006 23:26:47

För det första vill jag klargöra att mitt inlägg var ungefär lika seriöst som en chips-påse med sandaler av plastic padding. På riktigt så älskar jag dig och bajs.

För övrigt tycker jag att det är lite onödigt av dig att blanda in politik i diskussionen, men jag ger mig in i den delen av debatten ändå; bara för att man är moderat så måste man ICKE vara polis. Det är bara Reinfeldt som ser ut som en polishäst.
LÅT DIG INTE LURAS, rösta på folkpartiet!

Okej, och hur skulle jag veta att du inte var seriös.. jag känner inte dig som person för att avgöra det.. nej jag sa inte att man måste vara polis =) ja menade bara att en moderat ska ju självklart vara seriös och inte straffa andra för småsaker =) men strunt samma.. finns ingen anledning att disskutera detta eftersom du inte är seriös med det du skriver så ha det bra =)

okej
Medlem

# Skrivet: 22 Jun 2006 23:58:25

Tyckte min ton var överdrivet skämtsam, så att säga. Men skit samma.

Angående att jag inte är seriös i politik-debatten så är det roliga att du skriver moderat istället för moderator. Hade du inte gjort det hade det inte funnits någonting som har med politik att göra i den här tråden, men det verkar du uppenbarligen inte ha lagt märke till.

Det du skrev var alltså väldigt roligt att både läsa och svara på. Men vi ligger liksom på olika nivåer märker jag. KYSS

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 23 Jun 2006 11:09:35

Tyvärr är det så..

okej
Medlem

# Skrivet: 23 Jun 2006 20:40:22

Går det inte att fixa så man kan anmäla specifika "chat-meddelanden"? Vore skönt, för rejält grövre ord än bajs förekommer relativt ofta. :P

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 25 Jun 2006 11:22:51

Tyvärr, det går inte. Mjukvaran tillhandahålls som den är av ett företag i USA.

phaeton
Medlem

# Skrivet: 9 Nov 2006 19:48:26

Är det bara jag som inte kommer in eller laggar Big Bucks bordet nu igen?!

vrake
Medlem

# Skrivet: 9 Nov 2006 21:31:33

de laggar

<< . 1 . 2 .