° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / sluta
Författare Meddelande
stuungarf
Medlem

# Skrivet: 3 Maj 2006 19:04:27

Sluta spela på gratispoker det är bortkastad tid, allt är jättedåligt. gå in på pacific poker och börja spela där i stället. Det ända man behöver skriva in för att få ett konto är användarnamn och lösenord. Det finns massor av turneringar och cashgame bord. Det finns omaha och seven card stud i både vanlig och hi lo variant på många olika nivåer och vanlig hold em i både limit och no limit.
Det är ingen kritik mot admin men det är bortkastad tid att sitta här och spela.
Själv slutade jag spela här för ett halvår sedan.
Adressen för att ladda hem pacificpoker är www.pacificpoker.com

pokermanne
Medlem

# Skrivet: 4 Maj 2006 00:16:07

men gud vilket tråkigt inlägg, det handlar väl också mycket vilka man spelar MOT, vilka andra som hänger på sidan... jag själv spelar bara gratis och inte om riktiga pengar. spelar på replay poker där det är många andra sköna men nu skall jag börja spela med riktiga pengar för jag blivit så grym ;-) lol

GratisPoker
Admin

# Skrivet: 4 Maj 2006 07:58:42 ° Editerad av: GratisPoker

Tja, pacific poker ligger ju knappast i framkanten av de sajter som erbjuder spel om riktiga pengar när det gäller mjukvara. Fördelen med gratispoker.se är väl att det bara är svenskar här plus att man slipper få en massa mail hela tiden om att man ska sätta in pengar.

Kolla in http://www.spelapoker.nu/artiklar/gratis-poker för några andra pokerrum som kan vara av intresse.