| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / VARFÖR ??????????? |
| Författare | Meddelande |
| vrake Medlem |
# Skrivet: 29 Okt 2006 21:00:21 jag blir så förbannad när vissa spelar på flera bord samtidigt,när det är kö på alla borden,kan man inte fixa så att det bara kan spelas på baara ettt bord??????????? |
| BadBoy4L Medlem |
# Skrivet: 29 Okt 2006 23:57:25 Lönt att bli förbannad över något så litet.... :/ Det är vanligt att man kan spela på flera bord samtidigt på pokersajter. I så fall är det bättre att skaffa fler bord. |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 30 Okt 2006 10:51:09 ° Editerad av: GratisPoker Ja det är inte bra att det går att spela på flera bord.. Tyvärr kostar det pengar med fler bord och jag anar att pluginpoker införde möjligheten att spela på flera bord som ett försäljningsknep. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 30 Okt 2006 12:06:57 Går det inte att korta ner väntatiden (innan man automatiskt foldas) på borden? Då blir det svårare att spela effektivt på flera bord eftersom betänketiden blir så kort. Annars tycker jag möjligheten att spela flera bord är bekväm när man sitter och väntar på att en turnering ska bli tillräckligt många. |
| vrake Medlem |
# Skrivet: 30 Okt 2006 14:11:39 jag håller med dig,men när det e fullt på alla borden å man inte kommer in för att vissa spelar på 4 bord samtidig,då tycker jag det är ganska tungt.. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 31 Okt 2006 07:14:54 Jo men som sagt var, om man kortar ner betänketiden så kommer väldigt få att klara av att spela fyra bord samtidigt. Jag vet inte hur lång tiden är numera, förut var det ju en siffra som räknade ner men den verkar försvunnen sen senaste versionen. Men de gånger då folk sitter och sover så upplever jag tiden som alldeles för lång. (Men de gånger jag måste springa ifrån datorn mitt i en hand upplever jag den som för kort:-) |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 31 Okt 2006 20:42:45 När jag tog upp detta med pluginpoker sa de att de inte tänkt på att det blivit möjligt att spela flera bord efter uppdateringen. De har nu infört en ny valmöjlighet (som inte fungerar) att stänga av detta. |
|