| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / Irc, stället för lösenord till freerolls |
| Författare | Meddelande |
| Andoria Medlem |
# Skrivet: 7 Nov 2006 16:44:53 Hej Hej! Har skapat en Irc-Kanal. #Frirullare heter den, på denna kommer alla möjliga former av freerolls att komma upp, först och främst Texas Holde´m NL men kanske även en och annan Omaha H/L turneringar. Jag (Andoria`) kommer spendera en hel del tid på att leta fram lösenord till olika turneringar runt om på olika pokerklienter och pokernätverk. Just nu har jag redan ett par tre stycken, men fler kommer det att bli. Jag kommer även att kunna erbjuda ett rakeback-erbjudande inom kort. Har även som förhoppning att kunna erbjuda en och annan egen freeroll likaså. För att komma in till mig och min Partner på Irc behöver du göra ett par saker, jag ska hjälpa dig 1. Ladda ner Mirc på www.mirc.com, gå sedan in på "Download mirc" i vänstermenyn. när du gjort detta finns det en hel del olika land att välja ifrån, tryck då på "mIRC 6.2 in Sweden" funkar inte denna trycker du på "mIRC 6.2 in the UK". Nån av dessa funkar alltid. 2. Installera. Inte så svårt, i princip bara och trycka "next" hela tiden. 3. Väl inne på mirc kommer det upp en liten ruta, tryck bara "continue" 4. Nu är det dags för dig att ställa in lite saker. börja med att skriv in namn, mail och vilket/vilka nick du kan tänka dig att använda. I högerkollumen ser du att "connect" är markerad som blå. Tryck på servers där. 5. Nu trycker du på "irc Network" och letar fram "Quakenet" När du gjort detta så trycker du på "irc server" trycker i "quakenet: Random US server" Tryck sedan på connect. 6. När du väl "loggats in" så skriver du "/j frirullare" i rutan där det är meningen att skriva när du ska chatta. 7. Nu är det färdigt och du är redo att prata med mig och alla andra, lösenord till turneringar och dylikt hittas i topic, kan hända att jag sitter på ett och annat lösenord med ibland, så fråga mig. |
|