| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / Avstängningar |
| Författare | Meddelande |
| vrake Medlem |
# Skrivet: 24 Feb 2007 16:07:15 har vi inga moderatorer kvar här ?????? det språk vissa håller på med e inte något som passar här,person angrepp osv, det blir bara värre o värre,försök att se till att blocka dom, e ni snälla Rubrik editerad av admin. |
| ferrari Medlem |
# Skrivet: 24 Feb 2007 18:10:31 ja håller med fullständigt språket som används ibland har inget med poker och göra |
| ferrari Medlem |
# Skrivet: 24 Feb 2007 18:19:49 ps kan inte moderatorerna göra sig synliga ibland så att ser att det händer nått typ dom varnar spelaren först och händer det inget då så ut med dom då |
| Cashiing Medlem |
# Skrivet: 25 Feb 2007 11:57:01 ° Editerad av: Cashiing Vrake och ferrari, vi är några moderatorer som försöker hålla ordning på stället. Vi är bara så få, vilket gör det svårt att vara med överallt, men vi gör så så gott vi kan :) De personer som inte uppför sig korrekt brukar få en förvarning, innan jag stänger av de. Så gör jag, och jag tror även att de andra moderatorer gör det på liknande sätt. // Cashiing |
| ferrari Medlem |
# Skrivet: 25 Feb 2007 12:49:06 ok då får vi hoppas det löser sig.för det är så många roliga och fina spelare annars tycker jag det är synd att en del är som dom är.men annars är allt bara kul här tycker jag |
| junilla Medlem |
# Skrivet: 11 Jun 2007 22:23:23 Håller helt med om språket idag fanns en som kallade sig bitch sen fick man heta fi**a för att man vann över en annan spelare sen kallade han en annan h**a...finns på chatten...Saosan heter han på gratispoker.se igår fanns bög och fi**a med....i språket önskar det fanns fler moderatorer...:S förstår att ni gör så gott ni kan... |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 12 Jun 2007 08:06:49 Det finns som sagt var ett gäng moderatorer, men vi kan inte vara inne jämt. Därför är det viktigt att vi får veta vilka tider som det är mycket "bus", så vi kan rekrytera nya moderatorer som kan täcka upp de tiderna. Annars finns ju risken att vi skaffar 10 nya moderatorer som bara är inne samma tider som de redan befintliga, och det hjälper ju inte. |
| sfsf Medlem |
# Skrivet: 12 Jun 2007 19:47:14 Om det är Saosin du menar så vart han avstängd från chatten i går. |
| Ken11 Medlem |
# Skrivet: 2 Sep 2007 12:09:45 stäng av deras chat omg och sedan ge dem en andra chans och fortsätter dom då så uteslut dem |
|