| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / Nollställa poängen? |
| << . 1 . 2 . |
| Författare | Meddelande |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 20 Aug 2007 09:14:34 De viktiga för att komma in på listan är att man har tid att spela ett par timmar nästan varje kväll. Detta eftersom de effektivaste sättet att komma in på listan är att vinna BB med fullt bord. De tider jag spelar är det sällan folk på BB. Och som jag sagt förut, All in-spelarna kommer inte ha en chans att ta sig in ens på nån veckolista. Det är ren metamatik och sannolikhetslära som säger det. |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 27 Aug 2007 11:05:57 Pluginpoker kommer troligtvis att lägga till en månatlig highscorelista, men det kan ta ett par månader. |
| sfsf Medlem |
# Skrivet: 29 Aug 2007 17:19:22 Innebär det att poängen nollställs varje månad. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 30 Aug 2007 09:55:37 Eftersom de kommer LÄGGA TILL så lär den gamla listan med största sannolikhet finnas kvar. Poängen kommer alltså inte nollställas, däremot kommer det en ny lista med "månadens bästa spelare". |
| Ken11 Medlem |
# Skrivet: 2 Sep 2007 12:00:35 jag tycker att det skall finnas en lista som gäller bästa poäng totalt, sedan kan det finnas listor med bästa poängtagare denna vecka eller denna månad. Sedan kanske man skall tas bort från listan om man inte har spelat det sista 3 månaderna |
| Tony Tiger Medlem |
# Skrivet: 30 Okt 2007 23:59:10 det skulle ju gå å köra me de där att dela poängen med antal dagar man har varit aktiv. på de sättet kan man stanna kvar på listan även om man inte kör varje dag. sen säger ja inte det heller att vi ska nollställa listan för det skule inte vara kul för dom som har kä,pat länge men det skulle vara kul å få någon annan drivkraft att spela sig in på som någon minilista lr liknande. för i nuläget pga inflationen på sidan så komemr det att va omöjligt å spela sig in på listan om man inte sitter å spelar på heltid. |
| << . 1 . 2 . |
|