| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / Svart ruta!! |
| Författare | Meddelande |
| pallplats Medlem |
# Skrivet: 14 Aug 2007 04:13:58 Jag vet inte om det drabbar alla men om man vill byta bord så måste man vänta en stund innan man kan logga in på nästa, kan förstå det iofs. Men nu har jag varit med om att det tar mycket längre tid att byta till ett turneringsbord vilket medfört att jag missat några turneringar. Bara jag som upplevt det? |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 14 Aug 2007 07:29:54 Det är ju spärren mot att spela på två bord samtidigt som gör det där, servern måste vara säker på att du har lämnat första bordet innan du kan ta dig in på ett nytt. Jag tycker det är synd att spärren gäller för att öht öppna ett bord, det vore ju bättre om spärren bara gällde att sätta sig vid bordet. Då skulle man kunna spela på ett bord men ändå vara publik på ett annat. |
| pallplats Medlem |
# Skrivet: 14 Aug 2007 08:16:32 Ja jag vet att spärren gäller mot att spela på två bord samtidigt, det är inte det jag snackar om. Det jag har upplevt är att det tar ca 1-2 minuter att regga på ett nytt bord efter att man lämnat ett annat. Tycker det har gått långsammare när jag ska in på en turnering!! Håller med dig Nerre om att det spärren borde gälla att sätta sig vid ett bord, inte bara öppna det! |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 14 Aug 2007 08:30:42 Jag glömde skriva hälften av det jag tänkte skriva:-) Jag tror det kan bero på hur man lämnar bordet. Om man bara stänger fönstret tar det nog längre tid än om man först väljer Stand up och väntar tills "gubben" försvinner. Stänger man bara fönstret så vet kanske inte servern om man stängt fönstret eller om man bara tappat kontakten tillfälligt. |
| Ken11 Medlem |
# Skrivet: 2 Sep 2007 12:03:18 tycker fördröjn ingen är skit. jag vill ha möjlighet att spela både på turnering och på cash-bord. däremot så kanske ska man bara kunna spela på ett turneringsbord i taget. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 2 Sep 2007 19:09:19 Gränsen att spela på max ett bord åt gången infördes eftersom det ofta var fullt på alla bord på kvällarna. Eftersom det är fler som drabbas av att det är fullt på alla bord än vad det är som drabbas av att man bara kan spela på ett bord i taget så är det svårt att motivera att ta bort gränsen. |
| vrake Medlem |
# Skrivet: 4 Sep 2007 15:59:01 varför kan ni inte fixa så att dessa männinskor som spelar all in hela tiden måste vänta i ca en timme för att ladda nya marker.förbannat trött på att dom bara kör så hela tiden,och går bara ur och laddar på 500 marker igen,o sen e det samma spel igen......... |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 4 Sep 2007 21:10:24 Ja, det var en rätt bra ide, det kanske kan funka. Så är det på en del andra ställen, att man inte kan "resetta" hur ofta som helst utan max en gång i timmen eller t.o.m. ännu mer sällan. Man skulle dels kunna ha en gräns på att man kan resetta max en gång i timmen, och dels en gräns på kanske 5000 (10 resettningar) under en dag? Det skulle kunna vara inställningar som den som driver borden kan ändra(alla sajter som kör pluginpoker kanske inte vill ha det). "Minimum time between resets" och "Maximum number of resets per day". Kanske också en "Maximum number of resets per week"? |
|