° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / vissa följer inte reglerna
Författare Meddelande
dotpresario
Medlem

# Skrivet: 23 Sep 2007 00:40:34

är det ok att vissa spelar vid två bord samtidigt när man inte får det?? chipman2 och gmc95 sitter ju vid två bord nästan varje kväll!

bort med dem!!

Nerre
Moderator

# Skrivet: 23 Sep 2007 10:00:36

Nej, det är inte ok. Det ska egentligen inte ens gå, men det finns en liten lucka i spärren som de utnyttjar. Men om nån moderator kommer på dem blir de bannade.

vrake
Medlem

# Skrivet: 25 Sep 2007 17:21:41

FUSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!går det fortfarande spela mot sig själv??????? ser en spelare ( lilla buse ) spelar emot en annan spelare och bara tankar nya marker,,,ingen konst att få ihop en massa marker utan att behöva spela,,FYYY FAAAN, vad simpelt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Nerre
Moderator

# Skrivet: 26 Sep 2007 08:43:20

Behöver ju inte vara samma spelare, kan ju vara två kompisar som chipdumpar. Sånt är svårt att komma ifrån utan massiv övervakning.

Borde vara en gräns för hur ofta man kan köra Reset to 500. Max tre gånger på ett dygn eller nåt.

vrake
Medlem

# Skrivet: 26 Sep 2007 08:48:18

det e ju som att lägga patiens och fuska med sig själv!!!! tur att det finns seriösa spelare också.... men det skulle finnas en spärr så att det inte går att ladda nya marker så ofta...................

chipman2
Medlem

# Skrivet: 27 Sep 2007 02:18:03

Jag hade ingen aning om att man inte fick spela på fler än ett bord och hade jag vetat detta hade jag absolut inte gjort det, så snälla häv spärren så att jag kan fortsätta spela.. Har kämpat ihop 126000under väldigt lång tid och är väldigt nära att komma med på listan topp 50.. Jag lovar och svär att aldrig någonsin spela på mer än ett bord åt gången i framtiden..

MVH chipman2

Nerre
Moderator

# Skrivet: 27 Sep 2007 08:35:18

Du varnades den 24:e av en moderator och stängdes av den 26:e av en annan.

chipman2
Medlem

# Skrivet: 27 Sep 2007 12:18:54

Den varningen uppmärksammades inte av mig eftersom jag har min laptop ganska långt ifrån där jag sitter med en lång sladd till musen och då ser jag inte vad som skrivs eftersom det är mycket liten stil...

Så snälla häv spärren jag älskar att spela poker och detta är en jättebra sajt... Jag skulle aldrig göra detta om jag hade uppmärksammat varningen.. chipman2

JoeDough
Medlem

# Skrivet: 27 Sep 2007 12:29:26

Apropå ingenting...

Veckans boktips: "En dåres försvarstal" av August Strindberg.

chipman2
Medlem

# Skrivet: 27 Sep 2007 13:43:14

Moderator ge mig en andra chans eftersom jag inte uppmärksammade varningen den 24:e jag såg inte vad som skrevs i chatten även den 26:e..
Jag hade ingen aning om att man inte fick spela på mer än ett bord......

Nerre
Moderator

# Skrivet: 27 Sep 2007 16:22:03

Så varför har du trott att det inte går att öppna två bord samtidigt om man inte tar till "knepet"? De flesta klarar ju att spela på två bord eftersom de inte kan "knepet".

sfsf
Medlem

# Skrivet: 27 Sep 2007 19:32:28

Chipman2, jag varnade dig två gånger i går att om du fortsatte att spela på två bord så skulle du bli avstängd eftersom du redan tidigare hade fått en varnig. Så du har fått tre varningar innan du blev avstängd.

chipman2
Medlem

# Skrivet: 27 Sep 2007 19:55:32

Svar sfsf = Som jag skrev tidigare så har jag inte uppmärksammat det eftersom jag sitter en bra bit från min laptop och en mus med lång sladd så jag ser inte vad som skrivs i chatten och har inte uppfattat dessa varningar.... Så ge mig en chans till jag lovar att bara spela på ett bord i taget...

chipman2
Medlem

# Skrivet: 30 Sep 2007 00:47:01

Moderator, jag undrar hur länge jag ska vara avstängd och varför jag kan logga in och se mina 126 480 ligga där och vänta på mig.... Jag tycker det är dålig stil och inte få veta om det gäller en viss tid eller för all framtid, om det skulle gälla det sistnämnda så ska väl inte mitt spelnamn och lösenord finnas kvar, eller ........

sfsf
Medlem

# Skrivet: 5 Okt 2007 16:51:30

chipman2, du är permanent avstängd från poker rummen men du är inte avstängd från forumet.Det är troligen därför som du kan se dina poäng och att även ditt lösenord finns kvar.

chipman2
Medlem

# Skrivet: 6 Okt 2007 22:34:53

moderator sfsf, när man loggar in till poker rummen har man ett lösenord och när man skriver ett inlägg i forumet har man ett annat lösenord jag tror inte att du förstått vad jag menar här... Varför står det inte i reglerna att man är permanent avstängd ? utan det står att lämliga åtgärder skall vidtages... Jag kan alltså fortfarande logga in med chipman2 och det lösenord jag fick en gång i tiden men inte komma in till poker rummen, jag vill att ni tar bort detta och mina poäng som jag samlat ihop omgående. Sen tycker jag inte att man ska bli avstängd permanent eftersom jag inte misskött mig för övrigt utan jag tycker att man ska bli avstängd under en viss tid som exempelvis travkuskar blir ibland eller fotbollsspelare.... tänk om tycker jag och ändra reglerna....

Nerre
Moderator

# Skrivet: 7 Okt 2007 17:08:09

Nu är det ju så här att om ditt konto tas bort så kan du skapa ett nytt med samma namn och fortsätta spela... och det är ju inte riktigt meningen.

En ban fungerar som så att kontot finns kvar men kan inte spela. Det är Pluginpoker (som pokerborden hyrs från) som har gjort lösningen så, det är inget som Gratispoker kan påverka.