| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / Pokerchamps läggs ner |
| Författare | Meddelande |
| Rikard Medlem |
# Skrivet: 6 Dec 2007 18:40:10 Hej alla gratispokerspelare ! Hoppas allt är bra med er ! Det har nu gått över 2 år sedan jag vann 5 Dollar här för jag skrev en uppsats om hur man räknar % i poker odds osv. Dom där 5 dollarna tackr och bugar jag för, jag fick dom till mitt pokerchampskonto som jag skapade och så skickade Admin här 5 dolalr till mig vilket jag blev glad över för att det var då första gången jag spelade poker med riktiga pengar ! De där 5 dollarna växte till 300 Dollar varav jag tog ut 200 Dollar. Sedan spelade jag upp dom 100 dollarna till över 600 Dollar, vilket jag då tog ut pengarna. Sedan satte jag in pengar därifrån till www.pkr.com samt www.betfair.com och har nu av dom där 5 dollarna spelat ihop över 3000 Dollar totalt genom åren ! Aldrig behövt sätta in egna pengar från min plånbok utan har bara tagit ut ! Men nu känns det i hjärtat, pokerchamps har lagts ner. Första sidan jag spelade på med riktiga pengar och jag stormtrivdes där. Internetpokern har både varit väldigt roligt + att man tjänat lite pengar samtidigt. Vill bara tacka er på www.gratispoker.se för att ha en sådan fantastisk sida uppe där ni låter folk spela för endast gratis pengar där man kan chatta och lära sig en hel del för att sedan ta klivet ut till riktiga pengar ! Denna sida har en väldigt trevlig atmosfär ! Tack än en gång ! ! / Mvh/Rikard (PS. har glömt mitt kontonamn till gratispoker så blev tvungen till att skapa en ny :P ) |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 7 Dec 2007 18:15:36 ° Editerad av: GratisPoker Kul att höra från dig igen Rikard! Vad skoj att du förvaltade den där lilla startplåten så väl :-) Säkert inspirerande för andra att höra att det går att komma någonstans även med en liten slant. Jo visst är det lite synd att Pokerchamps läggs ner.. De lyckades aldrig bli stora nog. Hoppas det fortsätter att gå bra för dig med pokerspelandet! Du får så klart gärna titta in här nån gång då och då och berätta hur det går också :-) Det är intressant läsning. |
|