| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / carbonpoker?? |
| Författare | Meddelande |
| pokerchammp33 Medlem |
# Skrivet: 10 Jan 2008 00:40:16 god dag Maj jag behaga har den lösenord för carbon poker turnering (poker.com) |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 11 Jan 2008 11:48:28 Fint det blir när nån utan minsta språksinne översätter med en ordlista:-) |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 19 Jan 2008 10:25:09 Hehe joo :-) Gratispoker.se har aldrig anordnat någon turnering hos carbon poker. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 19 Jan 2008 10:59:20 ° Editerad av: Nerre Jag menar ju mer den dråpliga översättningen. Han har väl suttit med en ordlista och försökt översätta "Good day. May I please have the password for". Good = god day = dag May = maj (borde nog val "kan" istället..) I = jag please = behaga (borde valt "tack" eller "vänligen") have = har (fel tidsform bara...) the = den Vet man inte att frasen "may I please have xxxxx" ska översättas med "Skulle jag kunna få xxxxx, tack" så blir det lätt lite konstigt. |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 20 Jan 2008 19:13:41 Jo jag förstod det :-) Men skrev som jag gjorde för att övriga besökare inte skulle tro att de missat nån turnering. |
| mclarkj Medlem |
# Skrivet: 23 Jan 2008 05:40:35 What do I have to do to qualify to play in the poker.com tournament? I will do whatever it takes except try to use a translator to speak sweedish. LOL Thanks! |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 23 Jan 2008 12:05:30 ° Editerad av: Nerre This site has never arranged a tournament at carbon poker. |
| robertz Medlem |
# Skrivet: 24 Jan 2008 18:36:56 what is this forum about? what is it for? lol i can't read anything |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 26 Jan 2008 09:40:18 This is the swedish (and original?) version of thefreepokerroom.com. Emil at thefreepokerroom.com is the same person as Gratispoker here, and he owns both sites. |
|