| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / jag kan inte chatta med andra |
| Författare | Meddelande |
| konking Medlem |
# Skrivet: 2 Apr 2008 06:12:32 har upptäckt att jag inte kan chatta med andra spelare, jag vet inte vad det är för fel eller är det bara dom andra som inte orkar svara. |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 2 Apr 2008 08:11:44 En gissning är att nån moderator har tystat dig på grund av att du betett dig illa. Det går alltså att stänga av skrivmöjligheten på chatten för enskilda spelare. |
| PETER GUSTAVSSON Medlem |
# Skrivet: 10 Apr 2008 22:43:05 HEJ konking ja kan berätta för dej varför du inte kan chatta med andra mitt allias på sajten är fatso67 du var otrevlig mot mej under en längre tid och ja bad dej slute med personliga påhopp till slut anmälde ja dej till en moderator som även såg det du skrev till mej därav är du tystad i chatten mvh peter |
| konking Medlem |
# Skrivet: 11 Apr 2008 01:21:52 Bar att du svarade vill bara påpeka att det va du som sa frånbörjan att du va tjock, och du kallar dig för "FATSO" så varför tar du åt dig när nån kallar dig FETTO om jag inte har helt fel så betyder FATSO samma sak som FETTO eller TJOCKIS men men sorry grabben om jag sårade dig på nåt vis hoppas att du kan prata med admin så jag kan chata igen mvh/konking |
# Skrivet: 11 Apr 2008 12:05:25 hej konking du frågade mej om ja var tjock och ja sa ja helt ärligt när du fråga men efter att du frågat så började massa påhopp från dej som var helt onödiga ja står för att jag är tjock men när nån börjar vara elek det tål ja inte och mitt allias har ja haft i 10 år på internet du äe den enda som ja träffat på som som frågat om ja är tjock och sedan mobbing vilket ja inte gillar dina hakor hänger när du spelar dina tuttar hoppar och massa sånt annat skrev du om du vill kan ja hänga ut det du skrivit till mej i forumet då ja även kopierat det så kan vi låta andra ta ställning till vad dom tycker med om det är att gå över gränsen heller icke tycker folk i övrigt att det du sagt till mej låter oki för dom så frågar ja gärna en moderator om dom kan släppa på så att du kan chatta-det var inte 1 gång ja bad dej sluta utan varje natt typ i 1 månads tid så som du förstår har ja sparat lite material mvh peter |
| konking Medlem |
# Skrivet: 19 Apr 2008 02:04:41 Du är sur för att du har förlorat mycket mot mig Ta det lugnt grabben det är bara poker sorry igen & sluta va så sur |
| konking Medlem |
# Skrivet: 19 Apr 2008 02:06:38 PS: du borde fatta dig mer på skämt när någon skojar med dig. |
# Skrivet: 23 Apr 2008 06:31:33 hej igen konking jag är aldrig sur vid spelbordet oavsett om ja vinner heller förlorar ja spelar för att jag tycker det är skoj den dan ja blir sur för att ja förlorar låtsaspengar ja då är det dags för mej att sluta med detta spel ja är mycket här för gemenskapen och för att prata med en del vänner ja fått här och nu till din andra fråga ja fattar mej bra på skämt och vet med när någon skämtar men det du höll på med mot mej var ren mobbing vilket ja inte gillar och som ja nämnde tidigare kan ja gärna fråga nån moderator om dom kan släppa på så att du kan chatta men innan dess vill ja hänga ut på forumet 1 månads material som ja kopierat vad du skrivit till mej och låta andra ta del av det och avgöra om dom tycker du skämtar med mej heller om flera tycker som ja att det är mobbing tycker dom flesta som dej att du skämtar så lovar ja att ja ska fråga admin om dom släpper på så att du kan chatta mvh peter |
|