° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu °
 ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök °

Pokerforum / Poker / VAR ÄR COSMO O BB ???
<< . 1 . 2 .
Författare Meddelande
ayaa56
Medlem

# Skrivet: 23 Jun 2008 16:35:38

Nerre dom som spelar lotte här på pokern kommer vi nog aldrig ifrån, men i slutänden är dom ju förlorare.
Och vad jag förstår så är det bara du som har Emils mailadress...
Då kan du ju maila Emil och fråga om insatsen på BB kan bli som den var förrut.
På Cosmo bordet är det ofta mycket folk på kvällarna
Men nästan ingen som spelar på smålandsbordet...
Tog du illa vid dig när jag frågade om du hade befogenheter???
Isåfall ber jag så mycket om ursäkt...

MVH ayaa56

Nerre
Moderator

# Skrivet: 23 Jun 2008 19:08:56

Emil har postat sin adress i moderator-forumet, så alla moderatorer kan maila honom.

(Såvitt jag vet har de flesta moderatorer även blivit tillfrågade just via mail om de vill bli moderatorer, det var i alla fall så Emil kontaktade mig när jag blev moderator.)

sfsf
Medlem

# Skrivet: 23 Jun 2008 20:47:31

Det är som Nerre säger. På moderator-forumet har han postat sin mail och det var ett tag sedan.Varför hoppa på Nerre och fråga om han har befogenheter att styra på pokerborden.Han har väl oxå rätt att säga sin mening.

Och att vi moderatorer går in och läser inläggen på moderator-forumet lite oftare och svarar på inläggen där skulle ju inte vara helt fel.Då hade ju ni moderatorer haft hans mail.

Om du ayaa56 går in på moderator-forumet och gör ett inlägg till Emil om
insatsen på BB så får du ju svar av han direkt.

ayaa56
Medlem

# Skrivet: 23 Jun 2008 21:39:31

Varför sfsf??

Jag bad Nerre om ursäkt så varför ska du nu hoppa på mig.... det var en fråga jag ställde till Nerre om han hade befogenheter, det var inget elakt menat med det...
Jag har varit inne och hämtat Emils mailadress...

CrossMe
Medlem

# Skrivet: 23 Jun 2008 22:27:56

Men kom till skott någon gång och sänk avgiften till 2 eller 3 000 på Big Bucks och höj avgiften till 1000 på Cosmopol, dom som vill spela lotto kan hålla sig vid skåne och norrland och kunna ladda om en gång per dygn...

Nerre
Moderator

# Skrivet: 24 Jun 2008 07:41:11

CrossMe, det är bara Emil (Gratispoker här på forumet) som kan göra ändringarna och han läser inte så ofta här tyvärr.

Men jag vet inte om det är så vettigt att höja på Cosmo, ska inte nybörjare få spela turnering?

Jag tycker som sagt var det vore bra med bord på olika nivåer både för turnering och ringspel. Så är det ju på andra ställen, där kan man börja på låga nivåer och gå upp när man spelat ihop mer pengar, oavsett om man väljer att spela turnering eller ringspel.

Sen tycker ju jag att det är bra att diskutera en sån ändring lite innan den görs, annars får man bara situationen att dagen efter att ändringen har gjorts så är forumet fullt av inlägg om "Varför har ni ändrat? Jag vill ha tillbaka som det var förut".

ayaa56
Medlem

# Skrivet: 24 Jun 2008 11:12:17

Eftersom det verkar vara många som vill att insatsen ska sänkas på BB så har jag mailat till Emil och gjort en förfrågan om de finns någon möjlighet att sänka insatsen

MVH ayaa56

ayaa56
Medlem

# Skrivet: 24 Jun 2008 21:49:56

hoppas alla är nöjda nu insatsen sänkt till 2000

<< . 1 . 2 .