| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / okey vart kommer ni i från och vad arbetar ni med |
| Författare | Meddelande |
| sfsf Medlem |
# Skrivet: 13 Jun 2008 00:24:51 Jag börjar. Bor i mellan sverige och jobbar som bartender på ett fjällhotell.Fel sida om baren kan man tycka, men det är i allafall ett jobb.Är 40+ bor själv och har två grabbar som bor i Göteborg. Intressen: Fiska sommar som vinter. Skoter Fjällvandring Och nummer ett Poker............... |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 13 Jun 2008 08:33:03 Fjällhotell i mellansverige? Fjäll finns väl vara i Norrland?? :-) Fast du kanske räknar geografiskt? Där ligger väl faktiskt Sundsvall i mitten typ, annars brukar ju mellansverige anses vara i höjd med Örebro typ. Jag har nyss fyllt 40, bor i norrort utanför Sthlm med sambo och två barn. Jobbar med nåt så krångligt som säkerhetsprovning med medicinteknisk utrustning. Är vuxendöv efter en hjärnhinneinflammation -91. Intressen har jag hur många som helst, vilket tyvärr innebär att man inte får tid för dem särskilt mycket. Jag är scoutledare för patrullscouter (12-14 år) och det tar en hel del tid, friluftsliv är alltså ett intresse, datorer, fotografering, bokbindning, typografi och grafisk layout, matlagning, elektronik och säkert en massa annat som jag inte kommer på nu. Jag är en sån som gillar att lära mig nya saker, jag är lite av en "informationsdammsugare". Blir jag intresserad av nåt så läser jag allt jag kan komma över, mina kollegor brukar fascineras just av att jag kan så väldigt många olika saker. |
| ayaa56 Medlem |