| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Poker / okey vart kommer ni i från och vad arbetar ni med |
| Författare | Meddelande |
| sfsf Medlem |
# Skrivet: 13 Jun 2008 00:24:51 Jag börjar. Bor i mellan sverige och jobbar som bartender på ett fjällhotell.Fel sida om baren kan man tycka, men det är i allafall ett jobb.Är 40+ bor själv och har två grabbar som bor i Göteborg. Intressen: Fiska sommar som vinter. Skoter Fjällvandring Och nummer ett Poker............... |
| Nerre Moderator |
# Skrivet: 13 Jun 2008 08:33:03 Fjällhotell i mellansverige? Fjäll finns väl vara i Norrland?? :-) Fast du kanske räknar geografiskt? Där ligger väl faktiskt Sundsvall i mitten typ, annars brukar ju mellansverige anses vara i höjd med Örebro typ. Jag har nyss fyllt 40, bor i norrort utanför Sthlm med sambo och två barn. Jobbar med nåt så krångligt som säkerhetsprovning med medicinteknisk utrustning. Är vuxendöv efter en hjärnhinneinflammation -91. Intressen har jag hur många som helst, vilket tyvärr innebär att man inte får tid för dem särskilt mycket. Jag är scoutledare för patrullscouter (12-14 år) och det tar en hel del tid, friluftsliv är alltså ett intresse, datorer, fotografering, bokbindning, typografi och grafisk layout, matlagning, elektronik och säkert en massa annat som jag inte kommer på nu. Jag är en sån som gillar att lära mig nya saker, jag är lite av en "informationsdammsugare". Blir jag intresserad av nåt så läser jag allt jag kan komma över, mina kollegor brukar fascineras just av att jag kan så väldigt många olika saker. |
| ayaa56 Medlem |
# Skrivet: 23 Jun 2008 22:16:25 Jag bor på västkusten i norra Bohuslän. Är 50+ och jobbar som usk på ett servicboende. Har två vuxna barn och 3 barnbarn, Jag gillar att vara mycket ute vid havet men även gå promenader i skogen, fiska är ett måste :)... Gillar givetvis oxå att spela poker jag har en hund,, en Sibiren Husky han är en draghund men är 14 år nu så han har gått i pension. Är sambo med Jörgen... allias Jogge61 |
| GratisPoker Admin |
# Skrivet: 30 Jul 2008 16:57:44 ° Editerad av: GratisPoker Jag är en relativt nyutexaminerad civilngenjör som jobbar som mjukvarutestare. Mina intressen är aktier och hemsidor samt att spela spel. Precis som Nerre känner jag att det är svårt att få tiden att räcka till till allt jag vill göra. :-) |
| ayaa56 Medlem |
# Skrivet: 10 Aug 2008 19:26:45 Är inte sambo med Jörgen längre :) |
|