| ° GratisPoker.se ° SpelaPoker.nu ° | |
| ° Forum ° Svara ° Statistik ° Registrering ° Sök ° | |
| Pokerforum / Off topic / Ursäkta men......... |
| Författare | Meddelande |
| Krister Jonasson Medlem |
# Skrivet: 21 Apr 2009 10:14:42 De flesta som använder gratispoker är mycket tystlåtna spelare som inte skriver ett dugg i chatten. De spelar och tar det lugnt och fint. Ingen kan säga något om dem, eftersom de sällan och aldrig gör något som stör de andra. Många svarar inte ens på skriverierna. Sedan finns det några som verkar totalt ha kapat spelsajten för sig själva. Dessa få spelare som spelar mer än övriga, skriver i ett kör och tjattrar som papegojor. Dessutom har dessa få spelare satt i system att gärna visa de är rasister, homohatare och är otrevliga mot vissa andra, eftersom de inte passar in i deras sociala spelnätverk och snack. Det är inte roligt se på när de stöter bort andra för deras egen del, och betraktar dem som ovälkomna gäster. Chattar de med dem under spelets gång förekommer ironiska översittaretendenser och de sitter och asgarvar (asg) åt sina egna dumheter. Andra gör definitivt inte så och de är istället trevliga och tillmötesgående. Det är trist att det är så, eftersom vissa kan bli väldigt stötta av detta och reagera mot dem på samma sätt och sedan bli avstängda, medan dessa själva får sitta kvar år efter år, utan att bli tillsagda eller bannade själva. Det är ett konstigt förfaringssätt och borde uppmärksammas bättre, så inga oklarheter och missförstånd uppstår. Det är ju inte rättvist att vissa spelare är tysta i rädsla för de här plågorisen eller har förstått sammanhanget i det hela, utan att kunna göra något åt det. Det finns de som har försökt, det vet vi, men inte har lyckats logga in på forumet av någon anledning. Det är inte riktigt fair play i systemet. Det borde rättas till. Ingen skall behöva bli utsatt för dumheter asgarv och översittarefasoner av andra som rätt och slätt inte har någonting annat att göra, än att sitta på den här sajten och känna sig mäktiga och säkra för att de är några stycken som håller ihop och tycker de betyder mer än alla andra under spelets gång och tro de bättre än andra stackare, bara för att de lyckats manipulera och kapa sajten ihop. Ursäkta mig om jag har civilkurage att säga vad jag tycker men någon måste ju agera till slut där rättvisan tagit slut. |
| vrake Medlem |
# Skrivet: 21 Apr 2009 10:21:38 hmm jasså du e igång igen,ingen lyssnar på dig..UPPVIGLAREN, |
# Skrivet: 21 Apr 2009 10:24:49 Ja, inte undra på att Du råkade känna Dig träffad då? |
| vrake Medlem |
# Skrivet: 21 Apr 2009 20:16:22 a |
| Peter Petterson Medlem |
# Skrivet: 22 Apr 2009 00:56:34 Lillfjollan är framme igen eller Ensam m.fl. alias, i en outsinlig mängd. Offrar inte energi på att svara dig - konstaterar bara att du är dig lik. Du gillar att skriva, påbörja gärna en bok t.ex. och sluta var så förbenat patetisk och gnällig. Du t.o.m. pratar nedsättande om folk i deras frånvaro, Har kopierat åtskilligt - levererar det snart vidare, börjar tröttna. Vet du att du skapar en tryckande stämning vid borden med dina anklagelser. Vissa har du bestämt att förfölja dessutom, närmast Ingliz o Petsku. När dessa reser sig från borden, gör du det strax efter och flyttar med, nu med utbytt alias. Vi har genomskådat dig för länge sedan. Och som sagt, så länge du spelar och är allmänt trevlig, och respektfull är du välkommen. Skulle önska för din egen skull att du gör något åt det här, du kan ju inte må så bra med så mycket bitterhet och vrede. |
# Skrivet: 23 Apr 2009 00:13:39 Tyvärr har jag inte den minsta aning om vad Du menar. Kanske borde Du specifiera Dig så man förstår vad det handlar om. De alias Du berättar om är väl bara ett par av Dina och Dina allierades hatobjekt kanske. En av dem har jag själv suttit och sett (Lillafjollan) Ni regelrätt mobbat och trakasserat i grupp. Denne har själv berättat för mig hur Ni fryst ut henne/honom ända sedan denne började spela på gratispoker. Konstigt inga andra som jag exempelvis haft problem med någon alls överhuvudtaget, men det beror kanske på att jag mest tittar på när mina barn spelar och lär sig. |
|